Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF ) – netkreator.hu elektronikus termékek -Webáruház

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az alábbi Szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Ma-Ja.Com Kft

A szolgáltató székhelye: 1037 Budapest, Nyereg út 8.

Telephely: 1033 Budapest, Szőlőkert utca 9. 30 iroda

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@majamarket.hu

Cégjegyzékszáma: Cg. 01-09-713934

Adószáma:12998920-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Telefonszáma: +36-20/337-3282

Adatvédelmi nyilvántartási száma: Hírlevélküldés: NAIH-123434/2017

Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 13537

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Websupport Magyarország Kft. – www.ezit.hu H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22.

E-mail kapcsolat

  • Telefon 0-24: +36 1 700 40 30 (telefonos menütérkép megtekintése)
    Ügyfélszolgálat: hétfőtől péntekig (munkanapokon) 07:00-19:00
    Operátori felügyelet: 0-24 órában (szerver felügyelet)
  • Tartalék telefonszám 0-24: +36 30 927 44 22*
    *csak a központi számunk elérhetetlensége esetén
  • Személyes ügyintézés: hétfőtől péntekig (munkanapokon) 09:00-17:00
    1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. V. em 5021.
  • Online ügyfélkapu: client.ezit.hu
  • Általános ügyfélszolgálat: info@ezit.hu
  • Ajánlatkérés: ertekesites@ezit.hu
  • Domain ügyintézés: domain@ezit.hu
  • Technikai kérdések, üzemeltetési osztály: rendszergazda@ezit.hu
  • Számlázási kérdések, pénzügyi osztály: penzugy@ezit.hu
  • Spam tevékenység, jogsértő tartalom bejelentés: abuse@ezit.hu

2. Meghatározások

Az alábbi Szabályzatban nagy betűkkel írt fogalmak az alábbi jelentéssel bírnak:

  • Felhasználó – minden személy, aki a webáruházat bármilyen módon igénybe veszi.
  • Ügyfél – minden személy, aki szerződést köt, vagy szerződést kíván kötni Szolgáltatóval.
  • Elektronikus termék: Videók, leírások, dokumentációk továbbiakban Termék.
  • Teljesítés – az Ügyfél által kifizetett termék elektronikus úton elérésének biztosítása, dokumentációk, könyvek letölthetővé tétele.

3. Alapvető rendelkezések:

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A jelen Szabályzat 2017. május 22. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  • Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.
  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruház megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • A webáruházban megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg, és online, elektronikus termékek,  vagy személyes konzultáció (online, vagy offline találkozó). A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát. 
  • A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék/szolgáltatás nevét, leírását, a termékekről fotó illusztrációt jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelhetnek.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, változtatás jogát Szolgáltató fenntartja.
  • A Szolgáltató az árváltozás mindenkori jogát fenntartja.

5. Rendelés menete, fizetési feltételek, elektronikus termékek elérése

  • Hierarchikus menüstruktúrából az áruházban a szolgáltatások, szerint lehet szolgáltatásokat és elektronikus termékeket választani.
  • A webáruház könnyű navigációs lehetőségekkel keresésekkel és szűrési feltételek összeállításával rendelkezik, mellyel az elektronikus termékeket egyszerűen és könnyedén kereshetünk.
  • A szűrés lehetséges, kategóriák, címkék és kiemelt termék tulajdonságok szerint. Az eredmény minden esetben a termékek kis ikonjának megjelenítése, amiből a Felhasználó választhat, és megtekintheti a termék további leírásait. Egyszerű keresésnél szavakra lehet rákeresni, és azokat a termékeket jeleníti meg ahol a kulcsszavak megjelenek a termék leírásaiban, és egyes tulajdonságaiban.
  • Az elektronikus termékek keresése és szűrés eredménye után, megjelennek a termékek kis ikonjai ahol látható a termék ára vagy akciós ár kiemelten, a termékről fénykép és a rövid neve, melyekből egy kiválasztása után megjelenik a termék pontos leírása, ára vagy akciós ára kiemelten, egyéb tulajdonsága, megadható a vásárolni kívánt mennyiség, és látható további fényképek a termékről, amennyiben készült róla. A termék leírások fényképek, tulajdonságok, a saját leírások és információk az előállított elektronikus termékről szól.
  • Ha a vásárlónak tetszik a termék, abban az esetben a kosárba rakom ikonra lehet kattintani, ezután megjelenik jobbra fent a kosártartalmában a választott termék ahol fizethetünk Fizetéshez lépés gombra kattintva vagy vásárolhatunk tovább, esetleg a kosár pontos tartalmát megtekinthetjük és törölhetünk változtathatunk rajta. Fizetéshez lépés gomb választásakor, ha nem vagyunk regisztrálva a szállítási és számlázási adatokat lehet megadni, valamint a szállítás és a fizetés módját. a kosár tartalmában az eddig kiválasztott termékek jelennek meg. Amennyiben ez nem történik meg, rá kell kattintani a böngésző frissítő ikonjára. A kosárban a termék mennyiségét módosíthatjuk, és törölhetjük. A törlés kétféleképpen történik a termék mellett található kuka ikonnal vagy a korábban megrendelni kívánt termék mennyiségét 0 mennyiségre állítjuk.
  • Regisztrálás és a bejelentkezés egyszer a „Bejelentkezés” linken keresztül történhet vagy a felhasználó vásárláskor regisztrálja magát majd/vagy bejelentkezik a webáruházba az 2 lépésben történő megrendelés során. Ezután megkezdi rendeléseinek összeállítását, és kezdeményezi a vásárlást, ha nincs bejelentkezve, menetközben kéri a rendszer, hogy jelentkezzen be, vagy töltse ki a szállítási és számlázási adatokat.
  • Minden esetben csak regisztráció után lehet elküldeni a megrendelést.
  • A regisztráció e-mail cím megadással lehet, egyedinek kell lenni, többször ugyanaz az e-mail cím nem rögzíthető. Regisztráláskor meg kell adni a Felhasználó nevet a cég nevét és címét és elérhetőségi telefonszámát. A regisztráció semmiféle kötelezettséggel nem jár. Kérjük, regisztráció után, csak saját maga részére rendeljen, a termék átvételekor saját maga vagy meghatalmazottja járjon el, meghatalmazott csak igazolt meghatalmazással veheti át a kiszállított terméket. Ha elfelejtette jelszavát, akkor a bejelentkezésnél az „Elfelejtetted a jelszavad?” kérdésre kell kattintani a regisztrált e-mail cím megadása után kiküldi a jelszó változtatáshoz szükséges linket, miután a regisztrált e-mail címre egy második levélben kiküldi a generált jelszót, amit a vásárló saját profilján meg is változtathat.
  • A Felhasználó vásárláskor bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a kategória menüből az újabb terméket a fent már leírt módon. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A megrendelés előtt „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosárban elhelyezett termékeket. Megrendelés kezdeményezés a kosárból lehetséges. A Felhasználó, külön lapokon kiválasztja a szállítási címet és a számlázási címet, majd a szállítási és fizetési módot.
  • A fizettetésnél a lapok között navigálni (Összegzés, Bejelentkezés, Cím, Szállítás és Fizetés) lapcímekre, vagy a Pénztár ikonra kattintva lehet.
  • A Felhasználó vásárláskor az alábbi szállítási/fizetési módot tudja választani:

Fizetési módok (A webáruházban vásárolt termékért a vevő a következő módon fizethet)

bankkártyás fizetési mód: Azonnali bankkártya fizetéssel is ki lehet egyenlíteni a megrendelést, mely a https://www.majamarket.hu biztonságos (SSL) oldalon keresztül történik, a Paylike szolgáltatás igénybevételének segítségével. Ebben az esetben az átutalás azonnal megtörténik.

banki átutalással: a Szolgáltató bankszámlájára történik az átutalás. A megrendelés teljesítése ilyen esetben a számlára beérkezett összeg után történik.

Kedvezményezett: Ma-Ja.Com Kft
Bank neve: Raiffeisen Bank
Bankszámlaszám: 12010350-01596427-00100001

Utánvét szállításkor: a futár vagy a postai árufizetés után kézbesítik a Szolgáltatónak a termék árát.

Szállítási módok (A termék kézbesítése a vevő által választott úton történik)

Aktuális szállítási költségeket itt nézheted meg: Szállítási tudnivalók oldalon

Jelenleg a GLS futárszolgálattal történik a kézbesítés.

Ha a fizetési módok közül kiválasztja az utánvét szállításkor, abban az esetben hiába választja a kedvezményes banki utalás szállítási költségét, akkor is az utánvét szállítási költségét fogjuk szállításra felszámítani – Lásd: Szállítási tudnivalók. Kivétel, ha az összeget még is átutalja a bankszámlára, vagy kéri annak lehetőségét, mert akkor csak a fizetési módot fogjuk a megrendelésén megváltoztatni. 

  • A kupon akciók esetén a kuponkódot a megrendeléskor tudja megadni a kuponkód mezőbe. A kupon aktiválása a “Kupon beváltása” gombbal történik. Ekkor, ha a termék a kupon akció része, akkor megjelenik rá a kedvezmény. Ha több terméket vásárol és az egyik nem kupon akciós, akkor csak arra aktiválódik a kedvezmény, ami az aktuális akcióban szerepel. Az érvényben lévő akciós feltételekről mindig a Kuponakciós termékeink menüpontunkban,  e-mail-en, vagy más platformon meghirdetve pl. FACEBOOK keresztül értesülnek vásárlóink.
  • A terméket – a telephelyen átvétel kivételével – a megrendelésben meghatározott kézbesítési címre szállítjuk illetve szállíttatjuk.
  • A Szolgáltató nem felelős a sikertelen kézbesítésért illetve késve szállított termékért, mely a vevőnek felróható, azáltal, hogy helytelenül vagy pontatlanul adta meg a kézbesítési címet.
  • A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
  • Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  • A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  • Az elektronikusan beérkezett megrendelések, és a visszaigazoló levél szerződésnek minősül, a rendelés egyedi sorszámot kap, és az adott dátum időben az megrendelés adatbázisban rögzítésre kerül.
  • A megrendelések feldolgozása munkaidőben (8-17) történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
  • Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül, utánrendelés esetén 3 naptól 60 napig terjedhet a beszerzés és kiszállítás ideje, beszállítónál elfogyott termékeket a Szolgáltató nem fogja tudni kiszállítani, a megrendelést a szolgáltató törli, s erről e-mailban tájékoztatja a megrendelőt. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  • Az amerikai termékek esetén a szállítási idő 10 nap – 20 napig terjedhet a megrendeléstől függően. Előrendeléseket fogadunk el. Nem amerikából érkező külföldi termékeknél 60 nap is előfordulhat.
  • Előrendelés lehetséges, ha a beszállítónak nincs raktáron a termék, akkor a későbbi szállításról a Szolgáltató értesíti a megrendelőt.
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
  • A számlát, minden esetben a megadott e-mail címre elektronikusan küldjük. NAV engedélyes WEB számlázón keresztül.

8. Elállás joga

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  • Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött, Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
  • Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.
  • Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
  • Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
  • Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

9. Szavatosság, jótállás

10. Panaszkezelés rendje

  • Amennyiben Felhasználónak valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11. Vitarendezés

  • Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
  • Ennek sikertelensége esetén a Szolgáltató kötelezettséget vállal az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
  • Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással

12. Adatkezelési és adatvédelmi szabályzat

Budapest, 2020. február 07

FacebookPinterestLinkedIn